Gotlandsinköp idag!

Tänkte visa vad jag fyndat/köpt idag :)


Bokmärke i 3D, vilket så klart inte syns på bilden :P Men jag kan garantera att det är tufft ;) Inköpt på Åhléns för 49:-


Örhängen från BikBok för 50:- (50% rea där idag) :)


Nagellack som jag tänkte ha på bröllopet i morgon, köptes på H&M för 40:- :)


Hittade en (i alla fall för mig) ny tuggummisort från Läkerol, köpt på Willy's för 15:- :) Väldigt starkt tuggummi med mintsmak, påminner om halstabletter :P


Kommer nog inget inlägg på bloggen i morgon eftersom jag är på bröllop som börjar 16:00 (åker så klart tidigare) och vet inte när det "slutar" :) Men håll till godo, återkommer så klart på lördag med bröllopsinfo!


Kommentarer
Frida

Fina fynd!

Ha en finfin helg!

Kram Frida

2011-11-11 @ 23:10:58
URL: http://www.septemberbacken.se/
Madeleine

Tack detsamma! Kram

2011-11-12 @ 13:30:27
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0