Lite bättre

Känns bättre med förkylningen idag :) Känner mig inte lika hängig och så idag, men näsan är jättejobbig och nätterna är värst eftersom det är svårt att sova när jag inte kan andas genom näsan och munnen blir supertorr. Tyvärr har jag fått hosta nu oxå, jobbigt :(

Men i morgon måste jag vara friskare eftersom jag ska jobba i morgon på dagen, tur att jag har ett lugnt jobb annars hade jag nog inte orkat.

Idag blir det en lång dag ensam hemma eftersom det är hockey ikväll oxå, så jag träffar bara Joel en liten stund ikväll när han är hemma och äter. Idag håller jag på med att sticka en ängel, började med vingarna igår som jag stickar på vanligt sätt. Fick ett tips av älsklingen igår kväll om att göra en pepparkaksgubbe, så det blir det förmodligen senare ;) Någon av er som har något tips om något liknande jag kan sticka? :) Jag har gjort en tomte(far) och en snögubbe, håller på med en ängel och har planer på en pepparkaksgubbe som sagt. Men sen tar idéerna slut, men jag kanske kommer på mer senare - har ju att göra nu i alla fall :P Kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0