Nettoinköp

Var på Netto idag och köpte lite saker :) Köpte en sak till men det dyker upp här i morgon eftersom det ska vara en del av min adventskalender som startar då :)

 

Detta är en pall/förvaringslåda :) Ska fungera som en plats för mig att ha alla mina stickgrejer och garner i samt att den ska vara en sittplats när vi får gäster eftersom vi har lite ont om det i vardagsrummet :P 79:-

 

Ny stekpanna i litet format :) Ska användas som en extra stekpanna när jag behöver steka flera saker samtidigt. Annars har jag alltid en gjutjärnspanna som är guld värd ;) 29:-

 

Hittade en blå hyacint oxå :) Har en lök sen innan som inte ska vara i jord utan vatten och den ska bli lila :) Ska fota när dom blommar sen så ni får se. 12:-



Kommentarer
Marika

Vilken fiffig pall! :D

2011-12-01 @ 08:53:31
Madeleine

Ja den är jättebra, jag är så nöjd med den :) Alla mina stickgrejer får plats där i :) Förut jag har haft allt i olika kassor och lådor men nu har jag allt på ett ställe! Kram

2011-12-01 @ 08:59:40
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Marika

Ja riktigt smart förvaringslösning måste jag säga! :)

2011-12-01 @ 11:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0