Torsdagskväll

Ikväll är det hockey och Jon är här och tittar med Joel ^^ Dock så ligger VLH under med 2-5 så stämningen är väl inte på topp precis, men det är ju en period till så vi får väl se :P Ola, Julia och Timothy var här en sväng oxå innan dom skulle hämta upp Naemi som var på klassfest :) Kul att se dom, det var längesen :) Bjöd på lite godis eftersom dom sa att dom var godissugna. Jon smakade oxå på mina amerikanska pannkakor och gillade dom :)

Har fått mycket gjort idag så jag är nöjd med denna torsdagen :) I morgon ska jag in till stan och handla lite mat och så. Kanske behöver ta lite mer på fönstren på utsidan i morgon oxå, jag får se hur det ser ut. Hann inte riktigt finputsa så att säga eftersom det blev mörkt och då är det ingen idé :P

 

Söta Marika äter chips på bröllopet den 11/11 :) ♥ (bilden har inget med texten att göra)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0