Fredagsplaner

Som det ser ut nu så är jag ledig hela helgen :) Ovanligt för min del :P Men jag gissar nästan på att det inte kommer förbli så ^^

Förmiddagen ska jag ägna åt min crazy multifärgade halsduk, den är riktigt tuff faktiskt :) Tänkte göra den ganska kort och sen sätta långa garnsnören med bollar i ändarna.

12.15 går bussen in till stan och klockan 13 ska jag träffa Toloe för lunch och en runda på stan :) Härligt! Hoppas det inte regnar bara. Ska stanna i stan tills Joel slutar på jobbet, han skulle visst klippa sig vid 16 så jag stannar tills han är klar :) Kan vara kul att strosa runt på stan lite.

Ikväll ska jag laga kalkon :D Mums! Blir nog en lugn kväll annars. Hoppas ni har en skön fredag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0