Ge-kås!

Vi åkte till Ullared idag vid 8:15-tiden och var framme ungefär 10:30 :) Började med att äta mat på ett ställe precis utanför Ge-kås, jag åt rödspätta (som inte var så god) och Joel kebab. Sen fick vi stå i kö eftersom det var galet mycket folk där idag :P 1,5 timme senare var vi inne på varuhuset med stort V. Lite tråkig väntan men det var det värt!

Köpte nästan alla mina julklappar där, har bara Joel kvar att fixa till :) Skönt! Blev bara lite kläder, köpte bara strumpor och underkläder. Däremot blev det en hel del bra att ha saker som var billiga! :) Lägger nog upp en del bilder på allt i morgon :)

Nu ska jag gå och spela mitt för dagen inköpta spel The Sims 3 Pets :D Hoppas ni har en härlig lördag! ♥



Mobilbild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0