Helgjobbare

Fick veta nu ikväll att jag behövs på jobbet i morgon så jag var snäll och tog den turen eftersom den som egentligen skulle ha den har blivit sjuk. Så dagtur i morgon och dagtur på söndag blir det ^^ Har jobbat tre söndagar denna månaden. Känns som jag alltid jobbar på söndagar, haha :P Men mer pengar till mig ;) Så det blir att hoppa in i duschen snart och sen gå och lägga sig :)

Har klippt klorna på katterna idag. Det gör vi för att dom är innekatter och bara skadar varann med vassa klor om dom bråkar. Skadar oss oxå för den delen :P I alla fall så har dom inget behov av vassa klor så som utekatter har. Inte så populärt men det måste göras ^^

Hoppas ni får en fantastiskt underbar helg allihopa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0