Just nu

Igår bokat min Gotlandsresa :) Ska ju som sagt på bröllop den 11:e november :) Så jag åker den 6:e november på kvällen och kommer hem den 13:e på kvällen. Får ju passa på att vara där ett tag ^^

Idag beställde jag grejer från Foderbilen, köpte en ny vattenfontän, mjuk kattmat, foderautomat och en leksak - alltigopa till katterna :) Beställde oxå framkallning av 100 bilder helt gratis (29:- frakt) på Fuji :) Efter allt krångel med papper min egen fotoskrivare bestämde jag mig för att beställa framkallning på nätet istället. Hoppas jag får allt detta denna veckan :)

Om några timmar går jag på mitt första nattpass på jobbet :) Lite nervöst men det ska säkert gå bra. Börjar kl 21:00 ikväll och slutar 10:00 i morgon :)

Efter jobbet ska jag hem en stund men sen ska jag förmodligen in till Växjö och leta kläder till bröllopet :P Blir nog en klänning eller kjol. Kommer bli knepigt tror jag eftersom jag inte brukar ha varken kjol eller klänning så jag vet inte hur bra jag passar i det. Sen så finns det nog inget jättestort utbud på klänningar så här års heller :/ Håller tummarna för att jag hittar något fint och gärna billigt :P

Ha det bäst, chokladhäst! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0