Mycket på en gång

Idag har det varit körigt på jobbet kan man lugnt säga, har varit stressad och lite nervös. Kan så klart inte gå in på några detaljer men jag kan säga att jag haft en jobbig dag på jobbet. Efteråt handlade jag lite mat och köpte med kinamat hem som vi precis har ätit :)

Superfint väder ute idag :) Ska gå på en promenad nu tänkte jag, för jag behöver lugna ner mig och tänka på annat. Ikväll ska vi i alla fall iväg och titta på Joe Labero inne på Konserthuset i Växjö :D Ska bli super! Mer om det i morgon ;)

 

Ha det bäst, chokladhäst!


Dagens latinska ordspråk: "Naturam optimam ducem sequamur" = Låt oss följa naturen, vår bäste vägledare



Kommentarer
Marika

Hu då, tur du fick ett bra avslut på dagen! Promenad i naturen är nog bästa medicinen mot det mesta, mycket bra citat! :) Saknar latinlektionerna!

2011-10-02 @ 10:33:28
Madeleine

Ja det var superskönt att promenera :) Saknar oxå dom! :P

2011-10-02 @ 10:42:20
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0