Tisdag

Idag är jag ledig och har fått ganska mycket gjort faktiskt :) Har tvättat en maskin kläder, strykit och manglat en massa samt städat. Har fortfarande dammsugning och golvtorkning kvar, men jag måste ta bussen in till stan i ett ärende om en liten stund. Så det får bli efteråt.

Ikväll kommer det förmodligen hit ett helt grabbgäng som ska kolla på hockey här :P Inte så kul för mig, men jag får väl stå ut ^^

I morgon och på torsdag blir det jobb :) Familjen på Gotland ska iväg till Jönköping nu i dagarna och gå på Elmias lantbruksutställning, i år är det djur & inomgård som gäller. Lite synd att jag inte kunde följa med denna gången :/ Kanske inte låter så spännande för er men jag tycker faktiskt det är roligt att gå på sånt :) Var med förra året och fotade en massa :P Hoppas dom får kul i alla fall :)

Dags att göra sig klar och bege sig ut till bussen i detta ruggiga väder. Ha det fint! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0