2011-08-31 → 2011-09-01

Igår var det födelsedag för tre personer jag känner: Linda, Erika och Naemi :) Eftersom jag är på Gotland kunde jag tyvärr inte närvara vid Naemis födelsedagsfirande igår och inte heller Erikas öppet hus på lördag :( Men jag var i alla fall på Lindas födelsedagsfirande igår kväll :) Det var längesen jag kunnat vara med och fira på hennes födelsedag så det var trevligt. Kände dock inte så många där men det gjorde inte så mycket. Presenterna bestod av jättesöta örhängen i silver formade som rosor och en glasskål i form av ett hjärta samt fem stycken Gladiolusblommor i olika vackra färger (glömde fota allt tyvärr). Presenterna var uppskattade i alla fall :) Det serverades bullar, tre soreters kakor och tårta.
Idag har jag och mamma bakat lingonmuffins eftersom Magnus (min bror) tycker om såna och hade köpt hem lingon. Själv är jag inte så jätteförtjust i just lingonmuffins men jag älskar att baka så det går bra ändå ^^
Har även varit i Slite på konsum med Magnus en sväng idag och handlat lite grejer, bland annat köpte vi kalkon som ju är så himla gott! På seneftermiddagen kom Ebba så då umgicks vi lite; hon åt äpple, plommon och torkad frukt, lekte med lego, målade och hälsade på hönsen och ankorna så klart :)
Idag har pappa fixat så att hönsen kan gå ut i en hönsgård och jösses så glada dom blev! Dom har sprättat runt där hela dagen och ville inte gå in frivilligt på kvällen :P Men dom får komma ut i morgon igen, dom ser ju ändå inget när det är mörkt ute ^^
Angående förkylningen så har den brutit ut helt nu.. :( Är snuvig, tung i huvudet, lite ont i halsen och har troligtvis haft feber med. Är oxå så där trött i kroppen som man är när man är förkyld. Men det verkar vara en ganska lindrig förkylning ändå :) Glad att inte ha så fruktansvärt ont i halsen som jag brukar ha, då är det så förbannat svårt att sova om nätterna.. Hoppas på att bli frisk snart igen :)

Hoppas ni alla har det jättebra ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0