Fredag :o)

Skönt med helg för då är älsklingen hemma ♥ Dock så jobbar jag i morgon kväll men då är det hockey så vi hade inte setts i alla fall. Faktiskt skönt att jobba när han är iväg och kollar på det då slipper jag sitta själv hemma :)

Idag har jag inte gjort så mycket, vilket är skönt :) Men jag har faktiskt börjat på ett nytt broderi, ska göra klart det förra oxå bara.

Var inne i stan och hämtade ut biljetterna till Joe Labero-showen idag på eftermiddagen. Gick smidigt och fick 200:- rabatt eftersom jag har ICA-kort, det gillas! Passade även på att handla en hel del mat och så :) Köpte en liten robot på Tiger ida med, visar den i ett senare inlägg :)

Ikväll blir det chill med lite vaniljcola och cheeze twisters :) Har planer på att baka chokladmuffins i morgon, köpte muffinspanna och formar idag, visar dom oxå sen.

Ha det bäst, chokladhäst! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0