Söndag

Idag på förmiddagen var jag och Joel på en liten promenad, se bilder i ett tidigare inlägg :) Sen gjorde vi lunch: lax i ugnen med philadelphia ost (med gräslök) och rivet citronskal på och couscous. I eftermiddags var jag och Toloe i simhallen :) Det var kul :) Vi var lite i äventyrsdelen, var i bubbelpoolen tre gånger och motionssimmade i 50 minuter. 450 meter blev det för min del, nöjd :) Till sist satt vi en stund i bastun. Har lite ont i armarna nu efter simningen :P Efter det åkte jag och handlade lite mat och så. När jag kom hem lagade vi mat: fläskytterfilé med klyftpotatis och béarnaisesås (samt grönsaker), sjukt gott! Tur att det finns rester över till lunch i morgon :) Nu ikväll har jag lyssnat på en massa gamla goa 90-talslåtar och varit lite nostalgisk :P Ha det fint! ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0