Fullt upp

Då har man nyss kommit hem efter att ha lämnat Molly hos Djursjukhuset för kastrering, vaccinering och ID-märkning :) Hoppas det går bra, är så nervöst denna tiden innan man vet att hon är okej. Ska hämta henne sen vid 11:30-tiden :) I eftermiddag blir det iväg på jobbmöte mellan 13:30 och 16:00. Sen hem igen :P

Tänkte försöka hinna med att packa upp allting som jag inte orkade igår :) Ledig i morgon vilket är skönt men sen så blir det jobb i helgen :) Skulle lämna blod på måndag egentligen men jag jobbar kvällen och natten mellan söndag och måndag och efter det orkar jag inte med blodgivning oxå. Så jag får skjuta fram det lite :)

Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0