Gamla foton ♥

När jag var hemma på Gotland så hittade jag massa gamla foton och bestämde mig för att ta med några hem till Gemla :) Tycker som är i superfina! Tyvärr vet jag inte vem det är på alla bilderna och inte heller när dom är tagna. Tänkte i alla fall rama in dom på något sätt och sätta upp på väggen :)

 

Huset i Hejnum för längesen :) Mitt barndomshem med andra ord.

 

Min pappas mormor :)

 

Min pappas farfar :)

 

Min farfar :)

 

Min pappas morfar längst till höger i bild vid huset i Hejnum :)

 

Vet inte vem detta är men bilden är så vacker :)

 

En ung kvinna/flicka från Amerika som konfirmerat sig :) Enligt mig den vackraste bilden bland dom jag hittade när jag letade igenom gamla album och högar med foton :)

 

En liten särskild historia är att min pappas farfar och pappas mormor var tillsammans :P Anledningen till detta är att deras respektive (pappas farmor och morfar) båda gick bort ganska unga och då fann dom varandra :)

Är inte helt hundra på att det jag skrivit under varje bild är rätt så jag ber härmed pappa att kontrollera och i så fall rätta mig :)



Kommentarer
Pappa

Allt är rätt och riktigt



Kram Pappa

2012-04-13 @ 20:19:00
Madeleine

Tack <3

2012-04-13 @ 20:23:53
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0