Back in Gemla

Har varit hemma nu ett par timmar, mest tagit det lugnt och vilat eftersom vi gick upp 05:30 och alltså inte sov så mycket i natt ^^ 
Ikväll ska vi iväg ner till svärfar och äta mat :) I morgon blir det nog en runda till stan för att handla mat. Måste oxå se till att packa upp alltsammans från Gotlandsresan :) 
På måndag är det dags för jobb igen, 9-12 och 15:45-21:45 ^^ Det känns helt okej faktiskt för jag är ju inte precis van att ha semester :P
Har faktiskt följt OS en del nu på tv, men känner att jag verkligen börjar tröttna nu.. Det är dags för något annat ^^ Ute är det i alla fall soligt och ganska varmt idag så man få passa på att njuta för såna här dagar har varit och är sällsynta denna sommar. Hoppas ni har en bra helg! Kram ♥


Kommentarer
erikasblogg.se

Ja usch jag börjar med jobba på måndag efter 4 veckors semester. Har as-ångest men hoppas det kommer kännas okej när man väl är på plats. Nog lite skönt att komma in i rutiner igen. Kram!

Svar: Det stämmer nog att det är jobbigt för många att komma tillbaka till jobbet efter semestern, men jag är bara glad att äntligen ha riktig betald semester ;) Men lite segt är det allt :P Kram
Madeleine ♥

2012-08-11 @ 16:52:41
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0