Intensiva dagar

Har verkligen haft tre långa dagar så nu är det så skönt att det är helg och jag är ledig i två dagar :) Joel ska tyvärr jobba i morgon. Var inne i stan för en stund sen och handlade mat så det är fixat.
Idag gick jag bredvid på ett nytt ställe, kändes bra men det är en hel del nytt att lära sig :P Ska troligtvis gå bredvidd i alla fall en gång till :) Jobbtiderna idag var 07:45-16:45. Både gick upp och åkte långt tidigare än jag behövde idag på morgonen eftersom Eniro visade att det tog 30 minuter när det i själva verket tog typ 22 minuter. Så det blir nog tidigt i säng ikväll ^^
I morgon blir det en luuugn dag ;) Om det är uppehåll en längre stund i morgon kanske jag går på promenad, vi får se :) 
Känns så trist att det redan är alldeles mörkt ute :/ Hur kan det bli höst när det inte blivit riktig sommar ännu? Aja så är det får hoppas på soliga och fina höstdagar istället :) Hoppas ni har en bra fredagskväll!
 


Kommentarer
Marika

Håller med dej!! Har sommaren redan varit lixom?! Heeeelt sjukt.. Känner mej snuvad på sommaren så att säga!! :(

Svar: Ja precis så är det, man behöver ju soltimmar att "ta med" sig till den mörka tiden på året som nu är på väg.. Får hoppas på någon brittsommar eller indiansommar eller vad det heter ;)
Madeleine ♥

2012-08-24 @ 23:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0