Kattuppgift

Köpte en liten boll som man lägger kattgodis i och så ska katterna lista ut hur dom ska få ut en godisbit :) Det finns ett hål i rätt storlek så om dom slår till den ett par gånger så trillar godiset ut, hittills är det bara Molly som lyckats på egen hand (eller tass) :P Ja jag vet att det ser ut på bilden som om Fluffy lyckades men hon fuskade, jag skulle fota bollen och en godis och då kom hon fram direkt och lyckades komma med på bild :) Lite får dom allt kämpa för det goda ;)


Kommentarer
Frida

Hihi en liknande boll har jag till mina hundar med. Bra hjärngymnastik för de små djuren och roligt som ägare att så och kika på :D

Svar: Ja jag håller med :)
Madeleine ♥

2012-08-25 @ 17:55:25
URL: http://www.septemberbacken.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0