Lammburgare

Hittade en nyhet idag på Ica när jag skulle handla lite småsaker efter jobbet, nämligen lammburgare :) Jag är en av dom som älskar lamm (så länge det är av hög kvalité och rätt tillagat) så det var värt varenda krona för jag har redan smakat en! Med frisco-brödet från Max, lite beasås och en ostskiva (slut på sallad) så blev det supergott :) Jag vet att det finns dom som säger att lamm smakar kofta och såna säker men många har aldrig smakat lamm eller fått något som är dåligt tillagat. Helgrillat lamm och lammfärs är supergott, jag önskar fler ville prova på lammkött utan fördomar :) Rekommenderar att prova dessa lammburgare från Lindströms som är saftiga och fina ;) Det finns även laxburgare och angusburgare (nötkött) av samma märke. Skulle ha fotat burgaren när den var tillagad men den slank ner så fort att jag inte hann ;)


Kommentarer
Kiqi

Vart har du köpt dem? Gott!!

Svar: Jag köpte dom på Ica :) Jättegott
Madeleine ♥

2013-05-26 @ 15:06:45
Peter

Bland det vidrigaste jag någonsin ätit, köp ej!

Svar: Jag tyckte det var gott
Madeleine ♥

2013-10-04 @ 16:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0