Retuschering i kameran

Testade nyss retuscheringsfunktionerna som finns i kameran :) Har inte gjort det innan och det var spännande att se hur mycket som kan fixas och ändras direkt i kameran :) Så mycket som jag inte visste om innan! Finns fler inställningar än dom jag visar här nedanför. Även skapat en ny kategori här på bloggen med som jag kallar fotografering :)
 
Den första bilden jag tog som bara är en testbild att använda till dom andra effekterna. Detta är originalet
 
Som den första bilden fast i svartvitt
 
Tecknad variant av första bilden
 
Svartvit tecknad version av första bilden
 
En variant av första bilden med funktionen sepia
 
I den här bilden har jag använt funktionen räta upp på första bilden
Denna versionen av första bilden har effekten fisheye-objektiv
 
Fluffy som hon normalt ser ut
 
Fluffy som tecknad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0