En söndag i augusti

Idag börjar jag jobba 15:45 tills 10 i morgon så tar en lugn dag :) Men har i alla fall manglat en massa på förmiddagen. Tagit en dusch med :) 
Ute är det varmt och soligt men det blåser en del :P Konstigt att det fina vädret kommer nu när sommaren traditionellt går mot sitt slut vid den här tiden på året ^^ Men jag gillar det :) 
Har funderat på att göra en tågresa, kanske ner till Köpenhamn och spendera hela dagen där :) Men jag kan inte boka någon biljett ännu, eftersom jag ska byta schema i september och inte vet ännu hur det ser ut ^^ Kostar inte mycket mer än 400 kronor tur och retur dit med tåg :) Mer om det vid ett senare tillfälle!
Vad gör ni denna fina söndagen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0