Idag

På förmiddagen tränade jag på cykeln i en timma :) I eftermiddag är det dags för jobbmöte/julfest. Sen så blir det att jobba natt, 21-10 både idag och i morgon. Utöver det så läser jag mest i min nya bok som jag redan gillar jättemycket :)
Har märkt att jag blir mycket piggare av att träna men jag blir slö och orkeslös av att jobba så mycket nätter som jag gör just nu. Har många hushållssysslor jag skulle vilja få gjort men orken/lusten vill verkligen inte infinna sig :( Så det ska bli fantastiskt skönt att ha lite semester i jul och åka hem till ön igen, bara släppa allt med jobbet ett tag :) Idag stod vågen på 88 kilo förresten, så har gått ner mer än 6 kilo :) 
Sen så hoppas jag verkligen på att så fort som möjligt nästa år få ett schema på 100%, vilket är min anställningsgrad. Just nu ligger det på ungefär 50% så jag måste vara tillgänglig för jobb hela tiden och det är väldigt jobbigt oftast.
Nu ska jag läsa några sidor till och sen slå in en julklapp jag ska ha med till jobbmötet/julfesten sen :) Ska slå in juklapparna till familjen efter hand. Jag är så nyfiken på vad dom ska säga, speciellt om en julklapp ;) Tycker det är jättekul att ge presenter! 
Hoppas ni har en jättebra dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0