Tredje Advent

Härligt att det är tredje advent, att vi snart åker till Gotland och att det snart är jul :) Men så tråligt att det är plusgrader ute och att snön ska smälta bort lagom tills dess :( Hoppas på att inte all snö försvinner. I morgon är jag ledig och det är första gången på nästan två veckor som jag har en helt ledig dag ^^ Tänkte ta sovmorgon, en rejäl tur på träningscykeln (eftersom jag inte hunnit med det i helgen) och slå in lite julklappar :) I går var det som sagt julfest med jobbet och det var så trevligt! Har verkligen ett bra team som ställer upp för varann och det är guld värt, för att inte tala om vår härliga omsorgstagare ♥ Nu börjar min helg! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0