Äntligen ledig!

Så skönt att äntligen få vara ledig i en hel dag! Tjoho :P Nej, men det är skönt att jobba oxå, bara det att jag inte varit ledig sen förra söndagen ^^ Tog ett extrapass ikväll så det blev dubbeljobb idag och därför blir det lite extra trevligt att vara ledig i morgon :)

Tänkte mest bara göra saker jag vill i morgon och njuta av ledigheten :) Har några viktiga saker jag behöver kolla upp och så men inget som bör ta någon längre tid. Fick mitt anställningsavtal idag och så fick jag veta att jag har rätt till semester oxå! Min första riktiga betalda semester någonsin :P Får se när och hur länge bara, återkommer med det när jag vet mer.

Har en lugnare vecka nu eftersom jag bara har två pass så jag är ledig (förutom tisdag) fredag till söndag :) Jobbar nämligen varannan helg enligt mitt schema.

Förresten så gillar jag min htc-mobil mer och mer :) Så jag kanske hålller mig till det märket i framtiden. Älskar verkligen att ha en "smartphone" och fattar inte hur jag klarade mig utan en :P

Blir att börja sin ledighet med en god natts sömn ;) Hoppas ni haft en skön helg! Kram till er 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0