En tisdag som alla andra

Efter en så lång arbetsdag igår var det skönt att bara jobba 5 timmar idag :) I morgon blir det jobb 9-14 plus 15:45-21:45.

Ikväll är det hockey och Joel ska eventuellt iväg och kolla på det så jag kanske får en kväll för mig själv. Det är helt okej för mig :)

Har hittat en serie ur Vetenskapens värld som heter Människan inifrån och jag tittade på ett avsnitt på tv igår. Den verkar mycket intressant och ska kolla på fler avsnitt på svt-play :)

Molly blir bara gosigare och gosigare för varje dag som går :P Hon är till och med jättegosig om nätterna och studsar upp i - och ner från - sängen som en studsboll ^^ Hon har tappat en del av sina mjölktänder nu men har ändå en del kvar. Lilla kattungen börjar bli stor :) Älskar min Molly!

Hoppas ni har en jättebra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0