Hemma en sväng

Har jobbat ett av två jobbpass idag, 9-14 så nu är det bara 15:45-21:45 kvar :P Är hemma en sväng emellan för att äta lite och byta kläder.

Har snöat en massa i natt och det är blötsnö det mesta. Kunde köra till jobbet i morse utan att skotta med nöd och näppe ^^

I morgon blir det jobb 8-12, hos en som jag inte varit hos så mycket men man är två personer där då så det ska gå bra :) Efter det så är jag ledig till lördag då jag har kvällen och natten, 15:45-10.

Ska chilla en stund och kolla tv innan det är dags att sticka iväg för nästa jobbpass :) Kram på er!



Kommentarer
Joel

Ja och sen fick jag skotta när jag kom hem -.-

2012-02-15 @ 18:14:17
Madeleine

Synd om dig älskling ;)

2012-02-15 @ 22:10:43
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0