Lååång jobbdag

Efter lite mer än 13 timmar på jobbet så är man allt lite seg ;) Men som tur är så har jag inget "krävande" jobb utan kan göra många bra, roliga och lugna saker. Mitt jobb är dock jobbigare än man kan tro eftersom det är mer mentalt krävande eftersom jag faktiskt har ansvar för människors liv. Känner mig lite knollrig i huvudet nu :P Men i morgon blir det bara jobb 9-14 :)

Bara så ni vet så bojkottar jag Alla hjärtans dag i morgon. För mig är det bara trams och älskar jag någon så gör jag det varje dag och inte bara den 14:e februari. Dessutom är det tusen gånger mer romantiskt att få något när man som minst anar det ;)

Hoppas ni har en bra måndag! :) Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0