Onsdag

Då har man precis fått veta att ens föräldrahem med största sannolikhet ska säljas :( Usch, inte alls roligt.. Det var ingen som ville detta men det verkar nu vara oundvikligt. Tappade allt humör nu, så jag skriver nog inte mer ikväll.. Får väl åka dit innan det säljs och hämta eventuella grejer som är mina och säga farväl till gården :(

Idag jobbade jag i alla fall första passet själv hos min nya brukare och det gick bra :) Ska dit först på måndag igen- I morgon blir det dagpass, fredag kvälls- och nattpass och söndag-måndag dagpass. Ledig tisdag.

Ska gå och hänga upp tvätten nu. Ha det gott allihopa!



Kommentarer
Marika

Åh nejj vad tråkigt att höra! :( Hoppas det inte blir så, man har ju så mycket minnen och känslor kopplade till barndomshemmet och platser runtomkring. Stor kram!

2012-02-01 @ 21:31:54
Madeleine

Ja hoppas kan man alltid men tyvärr tror jag det är kört :( Kram <3

2012-02-02 @ 20:43:06
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0