Snurrigt

Blev en ganska så rörig dag på jobbet ^^ Gick upp kl 8 i tron att jag skulle vara hos min andra brukare kl 9 istället ringer dom fem över åtta och undrar om jag kan va på första stället. Så det var bara omorganisera hjärnan för en annan och skynda sig iväg (börjar 8:30 där). Väl där får man höra att vattnet inte fungerade så det gick inte att göra allt som vi skulle. När vattnet kom efter en stund så var det brun-grått och luktade illa. Ingen höjdare men det blev bättre framåt lunch. Fick oxå veta att man skulle med brukaren in till clv för lite rutingrejer så iväg dit med färdtjänst.

Väl hemma (hos brukaren) igen efter nästan tre timmar så hade jag massor att göra så det gick fort. Var inte den som stod på schemat som skulle jobba kvällen och natten utan en som jobbat där tidigare. Så jag fick uppdatera henne lite. Sen i väg på dubbling som jag vanligtvis inte har på måndagar denna årstiden.

Skulle egentligen varit på ett team-möte vid kl 14 men fick skippa det eftersom jag var tvungen att jobba till 16:15. Hade varit bra att vara med där men det får bli nästa gång istället ^^

Så ikväll har jag fått vila mitt snurriga huvud :P Men det är inte så farligt :) I morgon blir det kväll- och nattjobb. Tycker alla människor är sjuka nu :/ Hoppas jag slipper undan bara. Hoppas ni haft en bra måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0