Tisdag

Av någon anledning känns det inte som tisdag idag utan mer som en onsdag eller torsdag, vet inte varför dock ^^

Idag har jag fixat en massa med tvätten och även strukit en del kläder :) Skönt att ha det gjort innan jag sticker iväg och jobbar dubbelpass sen.

Något knas med parabolen till tv:n i morse så jag kunde inte starta den. Gick ut och tog bort all snö från parabolen och vickade lite på den, vilket verkade fungera för sen fick jag tv:n att funka igen :)

Måste säga att jag tycker detta är bland det tråkigaste vädret som finns, alltså när all snö töar. Det blir så blött och slaskigt, man blir blöt bara av att hämta posten :/ Det positiva är att solen tittar fram oftare, det blir ljusare längre och att det är "varmt" ute :) Det var 6 grader nyss.

Nu ska jag spela Tiny Village en liten stund innan det är dags att förbereda mig för att åka iväg till jobbet :) Ha en fortsatt bra tisdag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0