Working day and night

Tröttheten sen igår (egentligen förrgår) sitter fortfarande i :/ Antar att det är allt jobb som är anledningen, dels har jag ju börjat jobba heltid (95%) och dels har jag tagit massa extra pass oxå så det gör väl sitt ^^ Men efter denna långa 10-dagars jobbvecka så ska jag försöka att inte ta på mig så mycket mer extra turer :) Måste få vara ledig lite med. Fick veta igår att jag skulle ha pk-möte på torsdag oxå.

Shoppingrundan på GS ikväll var kul :) Skönt att komma hem ifrån och få gå lite i affärer. Vad jag köpte får ni se i morgon :) Passade även på att handla mat när jag ändå var i stan - skulle egentligen gjort det i morgon men då slipper jag det :P

Tog ut katterna en sväng var för sig efter jag kom hem från jobbet :) Det gillade dom, men Molly blev rädd för en som joggade förbi så hon ville in då. Men det är bar att träna henne så kommer hon lugna sig precis som dom andra har gjort :)

I morgon efter jobbet ska jag nog fota Mini så ni får veta vad han har för sig ;) Förslag är fortfarande välkommet!

Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer
Karin J Cadbrand

Jag vill se Mini i en kakfrossa!!!!! S

2012-02-28 @ 23:15:02
URL: http://mammapuh.blogg.se/
Madeleine

Bra idé, ska anteckna och se vad jag kan göra :)

2012-02-29 @ 14:50:46
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0