2011 → 2012



Vi hade det ganska mysigt igår på nyår, var ju hemma hos mormor och morfar som sagt. Förutom min familj (inte Magnus) så var det "bara" min moster som var där. Vi åt mat, tittade på tv, fikade och pratade en massa innan det var dags för att skjuta bort det gamla året :) Passade på att prova hur min kamera funkade med att fota fyrverkerier och jag måste säga att jag är nöjd :)


Idag blev jag (vi) klar med pusslet! Tjoho! :) Nöjd som tusan. Fick lite hjälp av pappa, Patrik och Jonatan :) Tog 15 timmar uppskattar jag. Kommer definitivt bli fler gånger!

Nu ska jag sticka in till båtterminalen för att hämta älsklingen! ♥ Hoppas ni haft en bra start på 2012!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0