Ändrade planer

Ledsen att jag inte han göra något inlägg igår, tänkte göra det på kvällen men så fick vi meddelande från Destination Gotland att båten var inställd på grund av ovädret. Så vi fick boka om och tog båten igår kväll (17:05) istället för idag på morgonen (07:20). Därför hann jag aldrig blogga igår :/ Men jag tänkte ta igen det idag :)

Tyvärr så känner jag att en förkylning har kommit krypande :/ Verkar vara standard när jag åkt från Gotland. Har kurerat mig med starka grejer idag och hoppas således på ett snabbt tillfrisknande.

Var inne i stan idag och handlade mat, har ju inget hemma så det behövs alltid när jag kommit hem igen :) Köpte faktiskt en hel drös med pussel :P Kommer ett inlägg om det efter dett här :)

Tog med mig en kudde hem som min gammelfaster (97 år i år) har broderat till mig en gång i tiden och ett vackert fat i nysilver. Visar bilder senare på det :)

Hoppas ni har det finfint och inte blåser bort ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0