Blodad tand!

Fick sån blodad tand av att lägga det första pusslet på 1000 bitar så jag köpte 12 nya pussel i stan idag :D Nu har jag att göra ett tag ;) Köpte dom för mina julklappspengar av mormor och morfar. Köpte även en pusselmatta så jag har någonstans att göra av pusslet medan jag lägger det :) 129:- på City Gross. Det pusslet som visar Peterskyrkan i Vatikanstaten (uppe till vänster) köpte jag även det på CG för 100:- Köpte det mest för att jag varit där och det ger så fina minnen :) Disneypusslet köptes på Toys R Us för 180:- Behöver jag ens säga att jag älskar disney? Sen så fyndade jag oxå ett pusselpaket med 10 pussel i för 150:- på Toys R Us, det kallar jag billigt! :D Nu så tänker jag sätta igång med tigerpusslet. Har hittat en ny hobby här :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0