Födelsedagskalas för Joel

Skriver här ett sista grattis idag till min älskling som fyller 28 ♥ Du är mitt allt!

Som jag nämnt innan så kom en del av Tunroth-klanen hit ikväll och käkade lite mat och tårta och pratade en massa :) Skoj var det! Synd bara att inte alla kunde komma :/ Har ikväll även introducerat Erika till en värld av Sims 3 och hon verkade helt såld ;) Det gillas! Hon fick låna mitt Sims 3 originalspel för att prova om det går att installera på hennes data så hon kan spela lite hon oxå :) Är dock inte säker på att det funkar eftersom jag redan har det installerat på min data.

Joel fick (förutom det från mig och min familj) ett fiskespö, en whiskyflaska, handdukar och pengar :)

Hoppas, hoppas, hoppas att snön ligger kvar tills i morgon för då ska jag gå ut på en promenad och bara fota en massa snöbilder! :) Glömde fota tårtan :( Men här kommer i alla fall bilder på maten:

 

Massa frukt :)

 

Lite kött och bröd samt potatissallad som inte är med på bilden :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0