Jobb i morgon

Känner mig nästan frisk nu (bara näsan som strular) :) Så i morgon ska jag jobba igen. Hoppas bara inte det gör så jag blir sjuk igen, men det tror jag inte. Nästa vecka ska jag ringa och bestämma tid för bredvidgång vid min nya brukare så jag kan börja jobba där snart. Så kanske jag kan få lite fler timmar :)

Funderar nu på vad jag ska pussla härnäst. Kan inte bestämma mig för om jag ska börja med pusslet som är av Peterskyrkan eller om jag ska ta Disneypusslet ^^ Blir nog så att jag börjar i morgon, problemet är bara vad jag ska göra med tigerpusslet som jag gjorde klart ikväll :P

Dags att sova snart så man är utvilad och pigg i morgon :) Ha en fin lördagskväll! ♥



Kommentarer
Frida

Sv: Tack! Visste faktiskt inte att det hette så men nu vet jag ju :) Tittade på din handarbetessida och måste bara säga att jag äääääälskade snigeln du hade gjort :D

Kram

2012-01-08 @ 18:15:15
URL: http://www.septemberbacken.se/
Madeleine

Kul att kunna vara lite till nytta ;) Tack så mycket, tycker oxå den blev söt :) Den var superenkel att göra! Kram

2012-01-08 @ 20:23:14
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0