Nya jobbstället

Kom hem för ett tag sedan från min första dag hos min nya brukare :) Bredvidgången gick bra och jag tror att jag kan komma att trivas där. Just nu har jag lite huvudvärk och känner mig lite snurrig av all information idag men ska vila mig tills söndag kväll då jag ska dit igen.

Min förre brukare (som gick bort) och den jag har nu har samma sjukdom så det var inte så stor omställning utan mycket var lika. Den nya brukaren jag var hos idag har en helt annan sjukdom så det blir mycket nytt. Men jag tror det är bra att lära sig om olika sjukdomar och olika brukare så man får mer arbetslivserfarenhet :)

Blir en soft kväll med lite pussel (om jag orkar) och så ska jag käka årets första semla ;) Ha en underbar fredagskväll! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0