Onsdag

Då var det dags att jobba igen då :) Har kvällspasset ikväll, och det är ganska skönt för då slipper jag sitta här hemma när det är hockey hela kvällen :P Känns skönt att ha en hel del jobb nu.

Har spelat lite sims 3 nu på förmiddagen men känner att det är dags för mig att börja städa nu, även om jag inte har ett dugg lust med det :/ Men med lite musik på så ska det nog gå lite lättare :)

Det här vädret gör mig så seg :( Det är grått, trist, mörkt och regnigt varje dag nu.. Känns som att det är november och inte januari. Nej, detta är helt klart inte mitt väder. Var är snön? Var är solen? Ljus tack!

Mitt täcke är just nu i torktumlaren, väntar på att det ska bli klart så att jag kan tvätta Joels oxå. Kör inte både torktumlaren och tvättmaskinen samtidigt för då är det risk att det går en säkring och det har jag ingen lust med :P Ha det underbart alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0