På jakt

I eftermiddag ska jag in till stan i jakt på födelsedagspresenter till min älskling :) Har lite idéer på vad jag ska köpa och jag hoppas han blir nöjd :) Men det har inte varit lätt att komma på något. Ska handla lite mat oxå.

I morgon kväll ska jag eventuellt gå bredvid igen på det nya stället, ska ringa imorgon och kolla om det går bra. Finns en anledning till att jag inte skulle kunna gå bredvid men det kan jag inte berätta här. Men hoppas att det går så jag snart kan börja jobba där :)

På lördag när Joel fyller år ska vi in till stan och köpa mat och sånt till hans kalas vi ska ha här på kvällen :) Lite synd att inte alla i Tunroth-klanen kan komma men så är det ibland. Hoppas det blir lyckat i alla fall :)

Känner mig lite nostalgisk nu när TopCat går på tv :P Ha det bäst, chokladhäst!



Kommentarer
Erika

Det ska bli trevligt på lördag! Hur dags är det?

2012-01-19 @ 17:34:43
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

18:00 har vi sagt :)

2012-01-19 @ 17:38:34
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0