Sista bredvidgången för nu

Idag har jag gått bredvid för andra och sista gången hos min nya brukare :) På onsdag börjar jag på nya schemat och har första dagen själv där jag gick bredvid idag :) Känns bra. Har fullspäckad vecka framför mig nu ^^ I morgon jobbar jag extra på förmiddagen ett par timmar och sen har jag kvällen med. Då ska jag, min brukare och ett gäng av mina arbetskamrater där basta :) Sen så är det jobb på onsdag som sagt, dagtur vilket det även är på torsdag. På fredag är det kväll plus natt till lördag, söndag och måndag är det dagturer :P Sen så är jag ledig på tisdag.

Anledningen till att det står "för nu" i rubriken är att jag högst troligt kommer gå bredvid ett antal gånger till i framtiden om jag behåller detta jobb ;) Har just nu inga som helst planer på att byta jobb så. Om det är någon som läser detta och inte har jobb men söker så kan jag varmt rekommendera att söka till personlig assistent. Det är ett bra och givande jobb men det beror ju så klart på vem/vilka brukare man har. Men det skadar inte att prova! Det är ju dags att söka sommarjobb nu :) Men själv är jag så lycklig att jag slipper söka jobb mer nu.

Härligt soligt väder ute idag :) Skönt! Hoppas ni har en skön måndag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0