Torsdag

Idag på förmiddagen har jag rensat ur, gjort rent och snyggat till i skafferiet :) Det behövdes för det var ett mindre kaos där. Men nu är det fint igen. Har oxå lagt en del torrvaror i burkar och satt etiketter på - se bilder i nästa inlägg :)

Har haft ut Rookie en stund idag, han gillade det fast han frös :P Hittade äntligen Mollys koppel (för kattungar) idag i förrådet så nu kunde hon få sin första vistelse utomhus :) Hon var väldigt försiktig och hon tyckte nog det var kallt för hon ville in efter bara någon minut. Fluffy hade inte alls lust att gå ut idag :P

Förutom detta har jag även hunnit med att hänga upp en maskin tvätt på tvättställningen och jag har en ny omgång i tvättmaskinen nu. Får se om jag hinner hänga upp det innan jag ska iväg och jobba. Har kvällspasset så jag jobbar 15:45 till 21:45 men jag har en dubbling innan så jag ska vara där mellan 15:30-15:45.

I morgon ska jag ha min första bredvidgång på nya stället som är med på mitt nya schema :) Ska bli kul eftersom jag inte vet så mycket om den brukaren. Hoppas ni har en bra torsdag! :)



Kommentarer
Frida

Sv: Vad roligt att du tycker det! Ska dock ärligt säga att det jag skriver om på bloggen är endast en liten del av mitt liv och är i stort sätt bara det roliga och inspirerande i mitt liv och i mina tankar. Att läsa bloggar är ett nöje och en inspirationskälla och att läsa om problem och tråkigheter är något i alla fall jag tycker är rätt tråkigt. Åsikter, tankar och personlighet är kul när folk vågar uttrycka sig om. Även om mitt liv kan vara jobbigt ibland så är jag en lättsam, kreativ och humoristisk person som älskar att hitta på saker. Dina ord på min blogg var fina och det känns som om jag nått fram med mitt budskap och min personlighet. Tack fina du och det hade varit kul att lära känna dig med. Sedan jag började blogga har jag lärt känna massvis av underbara människor (vilket jag inte hade räknat med). Vi kommenterar dock bara varandras bloggar, "pratar" på facebook osv men man borde kanske ta en tur då man hälsar på alla fina bloggvänner i verkligheten :)



Vilken lång text detta blev... hoppas du orkar läsa :) Och åter igen tack! Kram

2012-01-26 @ 14:23:58
URL: http://www.septemberbacken.se/
Madeleine

Bara roligt med en lång kommentar :) Men det blir ett kort svar ;) Tack själv för en så fin och härlig blogg! Kram

2012-01-26 @ 14:27:15
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0