Det mesta regnar bort...

Känner mig totalt seg av allt det förbannade regnandet. Hoppade vi över sommaren i år eller vad hände? :( Behöver sol nu! Hoppas, hoppas, hoppas det blir sol när jag är på Gotland under semestern! Annars får någon banne mig stå till svars ;) 
Nog om vädret. Idag var det jobb 8:30-16 och i morgon 15:45-10 ^^ Så jag får vara ledig nästan ett dygn nu :P Älskling har varit duktig och städat här hemma idag :) 
Får se om det blir något uppehåll i regnandet snart så jag kan gå ut och fota lite :) Måste ju visa upp mina fina luktärter bland annat :)
Ni får jättegärna tipsa mig om någon sorts nail art jag kan göra! Det kan vara vad som helst, behöver inte ens vara gjort av någon innan som nail art eller det kan bara vara ett mönster :) Du behöver inte veta något om hur nail art funkar eller utöva det själv, bara tipsa mig om något som skulle kunna passa på mina naglar! Tar emot alla förslag, det är bara att kommentera eller maila över en bild. Vad vill just Du att jag ska ha för nail art? Tack på förhand ♥ Kram
Trackback
RSS 2.0