Glada nyheter!

Wow idag är det verkligen varmt :) Dock är jag helt slut eftersom jag inte är van vid värme ju :P Men det är det så värt. Då är det skönt att ha ett jobb där man får ut och gå och käka en glass med sin brukare ;) Måtte detta väder hålla i sig.
Ikväll blir det grillat, flintastek med potatis och tzatziki eller bea och kanske lite egenodlad sallad :) Härligt! Senare ikväll tänkte jag åka in till stan och handla mat. 
Två riktigt positiva grejer har hänt idag (förutom vädret) dels så skickade mamma ett mess på morgonen att dom vunnit en biljett åt mig till Lars Winnerbäcks konsert i Visby i sommar :D Sweet! Tack mamma och pappa ni är bäst! Det andra är att bemanningen ringde idag och undrade om jag kunde byta min dagtur på jobbet på lördag mot en kväll- och nattur (18-10), vilket jag gick med på. Det positiva med den ändringen är att jag i och med detta är hemma när när mina föräldrar och min bror kommer förbi en sväng på lördag :D Nice! Ska ju iväg sen till deras hus dom hyr nästa torsdag och då ska vi bland annat till Ge-kås och kolla på revy i Falkenberg :D
En till positiv grej är att jag fick mina nail dotting tools med posten idag :) Det är små "verktyg" man använder för att göra prickar i olika storlekar i nagellack. Köpte dom på Tradera i fredags. Ska prova dom ikväll om jag har tid, annars får det bli i morgon då jag ändå är ledig :) Tänkte lägga upp bilder sen på vad jag använder när jag gör nail art. Ha en fortsatt bra tisdag!
 
Käkade första glassen idag från Glassbaren av Alvesta-glass :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0