Kort hemmavistelse

Kom hem för ungefär en halvtimme sen från jobbet och nästa pass börjar 15:45 så är bara hemma några timmar ^^ Ska strax laga mat och sen fixa ny nail art - fick en idé av pappa som jag ska prova :) Ni får se den här sen om det blir bra :P
Annars blir det en lugn dag för det är nog tufft att ha två nattpass på raken - jag har inte haft det innan så jag vet inte men jag skulle tro det ;) Kommer nog va rätt trött i morgon när jag kommer hem ^^ Tur man är ledig måndag och tisdag då.
Känner verkligen att sommaren regnar bort i år :( Trodde det skulle bli soligt och fint nu, men det är mest bara varmt och regnigt. Håller tummarna för att det är sol när jag (vi) ska till Gotland sen i alla fall :) Hoppas ni har en skön helg trots regnet! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0