Semester!

Så underbart att semestern börjat idag! Vädret är underbart och i morgon åker jag till Gotland :D Det enda jobbiga är förkylningen, fortfarande ont i halsen och är nu snuvig och hostig med :( Fast jag känner att jag orkar mer nu så det är på väg åt rätt håll :)
Håller på att fixa och packa allt till i morgon, båten går 11:00 och älskling är snäll och skjutsar mig till båten så jag slipper sitta på en varm buss och trängas med (troligtvis) en massa folk :) Speciellt skönt är det nu när jag är förkyld. Joel skulle egentligen följt med mig till Gotland men han vill inte åka dit över helgen när han är sjuk så han åker dit den 8/8 och hem med mig den 11/8.
Tog en sväng in till Växjö nyss för att köpa mer halstabletter och glass som är guld för halsen!
Kommer fortsätta blogga men från och med i morgon så blir det från Gotland ett tag framöver ;) Ska ta massa bilder hade jag tänkt :D
Är ganska trött nu så det blir chill på soffan en stund, sen blir det grillat, hårfärgning och packa :) Hoppas ni har en underbar dag ute i solen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0