Lördagen

På förmiddagen var jag inne i Växjö en sväng och köpte nya byxor, blev dock inga jeans utan istället ett par tunna byxor att ha i när det blir varmt igen :) Köpte hårfärg oxå och har redan färgat det, nu är det rödare än förut vilket jag gillar starkt :) För er som inte vet så har jag haft brunt hår nu ett tag, men jag tröttnade och livar upp det med röda toner.

Har precis bokat resan till Gotland i sommar :) Åker dit den 27/7 och hem igen den 11/8 :D Joel följer med mig dit den 27/7 och hem den 30/7 :P Tar med oss bilen.

Om några timmar är det dags att åka iväg på 50-årskalas :) Gissar på att det kommer va mycket folk ^^ Men det blir nog trevligt. Hoppas ni har en skön lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0