Midsommarjobb

Jobbat 9-14 och 15:45-21:45 idag. I morgon är det 9-14 som gäller, fredag är det 12-17 och på lördag är det 8:30-21:45 och sen på söndag är jag ledig! I en dag :P 
På midsommarafton ska vi ner till Gransholm och fira med, i alla fall delar av, Tunroth-klanen :)
Känner mig lite som en jordgubbsknarkare, kan inte få nog av det röda guldet ;) Käkar några nu faktiskt.
Har varit så varmt och skönt ute idag, hann uppleva lite på min "rast" mellan passen iaf :) Det skulle visst inte hålla i sig så länge till.
Just nu längtar jag ungefär tre veckor fram i tiden och då kvittar det vilket väder det är! Även om det inte är fel med sol ;) Har tänkt på det att man (jag) mår mycket bättre av att ha något att längta efter :) För tillfället har jag två saker att längta till och det är min minisemester och sen min riktiga semester och med den resan hem till Gotland :D Hoppas på att jag och älsklingen kan ha en minisemester tillsammans oxå, vi har pratat lite smått om Göteborg men har inget bestämt ännu. Joel ska i alla fall följa med mig till Gotland sen :) 
Ha en bra onsdagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0