Tisdagsledigt

Idag är det min enda helt lediga dag denna veckan ^^ Har mest virkat på mitt "projekt" :P Börjar verkligen komma någon vart nu :) Har även ägnat mig lite åt städning och tvätt och snart ska jag gå och duscha.

Ute är det ungefär lika tråkigt väder som det varit den senaste veckan, regn och kyla :/ Hörde att det inte varit så här kallt någongång i juni sen 1920-talet :S Jag vill ha sol och värme nu!

Det blir nog mest bara jobb denna veckan. Men på fredag är det en speciell dag så får se om det händer något då :P Förhoppningsvis kommer skatteåterbäringen denna veckan oxå :) Det ska sparas tills jag ska ha min minisemester i juli med familjen, ska bland annat till Ullared :D Längtar! Ikväll är det Top Model All Stars på tv :P

Hoppas ni alla ha en jättebra tisdag! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0