En tur runt Växjösjön

Joel och jag har spenderat hela förmiddagen med att rensa ur och städa förrådet och nu ser det riktigt fint ut :) Oj, vad mycket man samlar på sig som man inte behöver spara! Tror vi slängde nästan hälften :P Så nu har vi plats igen och det går att ta sig fram ;)

På eftermiddagen åkte jag in till stan för att gå runt Växjösjön tillsammans med Toloe :) Det var härligt i vårsolen men ganska kallt när det blåste. Fick tyvärr inte med mig kameran så inga bilder :/

Under tiden rensade Joel i rabatterna ute i trädgården så nu ser det fint ut där med :) Är väl snart dags att klippa gräset oxå ^^

Säger grattis till min bror Magnus som fyller år idag :) Har försökt nå honom på telefon för en personlig gratulation men inte kommit fram.

Tror vi ska ta en lugn kväll eftersom helgen varit så fullspäckad :) I morgon blir det dubbelpass igen på jobbet så då jobbar jag 9-14 och 15:45-21:45. Hoppas att ni haft en underbar helg med mycket sol! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0