Lördag

Oj vad det tar på en att jobba så många dagar i sträck, har inte nån energi kvar. Vet att många tror att jag har ett enkelt jobb där man inte gör så mycket, men det är inte sant. Jag gör jobbiga saker på jobbet även om det även ingår en del mindre ansträngande saker men jag har ändå ansvar för människors liv och det tar på en psykiskt. Så jag tycker jag har rätt att vara trött. I morgon är det dubbelpass (kväll+natt) plus ett team-möte på måndag och sen är jag ledig - i en hel dag :P

Älsklingen har varit och kollat hockey och Lakers vann - och är därmed kvar i elitserien - så då är han glad ikväll :) Var nere i Gransholm nyss och stängde in hönsen. Snart blir det Melodifestivalen Andra Chansen.

Hoppas ni har en mysig lördag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0